| |
|
|
|
| http://www.stepcom.gr/new2/?view=fixed&id=6&menuid=6
για περισσότερες πληροφορίες |
|
| |
|
| ASCENDO |
|
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Ascendo System F |
|
| ~
Παρουσιάστηκε το νέο ηχείο της εταιρείας Ascendo, System F. |
|
| Με τη συγκεκριμενη υλοποίηση,
κλείνει η "ψαλίδα" τιμής, μεταξύ του C 8 και του Z-F. |
|
| Όσο λιτή είναι η ονομασία του
νέου ηχείου, τόσο πλούσια είναι η προσφορά του, |
|
| σε ποσότητα και ποιότητα. |
|
| Πρόκειτα
για μία υλοποίηση τριών ή τεσσάρων δρόμων (η επιλογή γίνεται από τον |
|
| ακροατή, ανάλογα το χώρο, τις
δυνατότητες του ενισχυτή και την τοποθέτηση του |
|
| ηχείου). |
|
| Έχει ένα 10" μεγάφωνο
για την αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων, ένα 5,5" |
|
| μεγάφωνο αναλαμβάνει την
περιοχή των μεσαίων, ένα μεγάφωνο 1.25" για τις υψηλές |
|
| και τέλος ένα μεγάφωνο ribbon
tweeter για τη ρύθμιση της στερεοφωνικής εικόνας, |
|
| στην πλάτη του ηχείου. |
|
| Οι
πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες και συνεχίζει την άριστη παράδοση της
εταιρείας |
|
| Ascendo
στην κατασκευή ηχείων υψηλής πιστότητας! |
|
| |
|
| HEGEL |
|
| |
|
| ~ Νέος ολοκληρωμένος ενισχυτής από την εταιρεία Hegel και τον κωδικό Η 70. |
|
| |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Ότι πιο σύγχρονο έχει να
παρουσιάσει η βιομηχανία του ήχου, βρίσκεται στο |
|
| Hegel H 70! |
|
| |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| USB για
συνεργασία με τον υπολογιστή μας, ψηφιακές S/PDIF και Toslink για |
|
| συνεργασία ΚΑΙ αναβάθμιση του
ήχου της παιχνιδομηχανής μας, του media player, |
|
| του δορυφορικού μας δέκτη,
του παλιού μας cd player, sound engine τελευταίας γενιάς |
|
| και
όλα αυτά σε τιμή έκπληξη, πάντα με τη ξεχωριστή ποιότητα ήχου και
κατασκευής |
|
| που εγγυάται -τόσα χρόνια- το
όνομα Hegel! |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Hegel DualAmp™ |
|
| Όλοι
οι ενισχυτές της Hegel χρησιμοποιούν ένα νέο είδος ενίσχυσης που
ονομάζεται |
|
| DualAmp™. |
|
| Η
τεχνολογία αυτή, χρησιμοποιείται σε όλους τους ολοκληρωμένους και
τελικούς |
|
| ενισχυτές
της Hegel. (Πρώτη φορά, κάτι παρόμοιο είχαμε αντικρύσει στις υλοποιήσεις |
|
| της
αμερικάνικης εταιρείας coda) |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Η
συνήθης κατασκευή ενισχυτών, ορίζει την ενίσχυση του σταδίου τάσης και
την |
|
| ενίσχυση
του σταδίου ρεύματος να συνδυάζονται στην ίδια πλακέτα του ενισχυτή. |
|
| Η χρήση
της τεχνολογίας DualAmp™ από τη Hegel χωρίζει το στάδιο ενίσχυσης |
|
| τάσης
από το στάδιο κέρδους του ρεύματος σε δύο εντελώς διαφορετικά στάδια. |
|
| Πρώτα
το μουσικό σήμα πηγαίνει στο στάδιο ενίσχυσης τάσης και ενισχύει μόνο το |
|
| επίπεδο
του μουσικού σήματος. |
|
| Έχοντας
μόνο την ενίσχυση τάσης στο πρώτο στάδιο, επιτρέπεται να χρησιμοποι- |
|
| ηθούν
υλικά, τα οποία έχουν σχεδιαστεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την ενίσχυση |
|
| της
τάσης. |
|
| Μετά το
ξεχωριστό στάδιο ενίσχυσης τάσης, έχουμε το στάδιο του ρεύματος, το οποίο |
|
| είναι
«ελεύθερο» να κάνει μόνο την εργασία που πρέπει, να δίνει ρεύμα. |
|
| Επιτρέπεται
και πάλι στην εταιρεία Hegel
η χρήση υλικών που έχουν κατασκευαστεί |
|
| ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
γι’ αυτή την εφαρμογή! |
|
| Το
στάδιο ενίσχυσης ρεύματος απαιτείται για να παραδώσει πολύ ρεύμα στα ηχεία |
|
| που
έχουν συνδεθεί στον ενισχυτή. |
|
| Χωρίζοντας
τα δύο στάδια κέρδους, δίνεται η δυνατότητα στην Hegel να κρατήσει τα |
|
| "ευαίσθητα"
μέρη των σταδίων ενίσχυσης μακριά από τα ισχυρά ρεύματα που παρα- |
|
| δίνονται
στα ηχεία, στο στάδιο παραγωγής ρεύματος. |
|
| Η
έξοδος του σταδίου ενίσχυσης συνδέεται στην είσοδο του σταδίου ενίσχυσης |
|
| ρεύματος. |
|
| Δεν
χρησιμοποιείται ανάδραση από το στάδιο ενίσχυσης ρεύματος στο στάδιο |
|
| ενίσχυσης τάσης. |
|
| Η
τεχνολογία Hegel DualAmp™,
δίνει χαμηλότερες συνολικά παραμορφώσεις και |
|
| μεγαλύτερη
δυναμική περιοχή από τους συνηθισμένης σχεδίασης ενισχυτές. |
|
| Η
τεχνολογία Hegel DualAmp™
βρίσκεται ΜΟΝΟ στους ενισχυτές της εταιρείας. |
|
| |
|
| Hegel DecoderBoard Technology |
|
| Μετά από εντατική έρευνα στην
τεχνολογία αιχμής των CD-players, η Hegel |
|
| διαπίστωσε
ότι ο σχεδιασμός των servo-decoder κυκλωμάτων είναι πολύ σημαντικός |
|
| για να επιτευχθεί η μέγιστη
δυνατή απόδοση από τα CD-players. |
|
| Από το 2002, όλα τα
CD-players της Hegel
χρησιμοποιούν servo-decoder κυκλώματα |
|
| που έχουν σχεδιαστεί από την
ίδια την Hegel. |
|
| Οι
κατασκευαστές High End CD-players αγοράζουν μηχανισμούς ανάγνωσης και |
|
| servo-decoder
κυκλώματα από προμηθευτές όπως η Philips, η Sony και η Daisy, οι |
|
| οποίοι
κατασκευάζουν ολοκληρωμένα συστήματα αναπαραγωγής CD που, βέβαια, |
|
| περιλαμβάνουν servo-decoder
κυκλώματα. |
|
| Ελάχιστοι από αυτούς
σχεδιάζουν τα δικά τους servo-decoder κυκλώματα. |
|
| Πριν
από αρκετά χρόνια KAI η Hegel
αγόραζε ολοκληρωμένα συστήματα transport |
|
| που περιελάμβαναν
servo-decoder κυκλώματα, από προμηθευτές όπως η Philips, |
|
| η
Sony και η Daisy. |
|
| Μετά
από εκτεταμένους ελέγχους διαπιστώθηκε ότι η ποιότητα των servo-decoder |
|
| κυκλωμάτων έχουν μεγάλη
επίδραση στην τελική ποιότητα ήχου των CD-players. |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Στα εργαστήρια της Hegel διαπιστώσαν ότι τα δικής τους σχεδίασης
servo-decoder |
|
| κυκλώματα
επιτύγχαναν πολύ καλύτερη απόδοση κατά την εξαγωγή των ψηφιακών |
|
| δεδομένων σε σύγκριση με τα
μαζικής παραγωγής όπως των Philips, Sony και Daisy. |
|
| Ο
λόγος που αυτό συμβαίνει είναι ότι τα servo-decoder κυκλώματα των
εταιρειών |
|
| αυτών
δεν είναι τελειοποιημένα, καθώς αυτό θα αύξανε σημαντικά το κόστος, |
|
| γεγονός απαγορευτικό για
προϊόντα μαζικής παραγωγής. |
|
| Kατά
την διάρκεια της ανάγνωσης ψηφιακών δεδομένων από ένα CD, o μηχανισμός |
|
| laser
είναι επιφορτισμένος να παρακολουθεί δυναμικά ένα περιστρεφόμενο ίχνος |
|
| δεδομένων
πλάτους 0.4 μικρομέτρων με απόλυτη ακρίβεια, καθώς ο δίσκος |
|
| περιστρέφεται με 200-500
στροφές το λεπτό. |
|
| Η
δυσκολία αυξάνει καθώς ο δίσκος κινείται ακόμα τόσο στον οριζόντιο, όσο και
στον |
|
| κάθετο άξονα, επειδή το ίχνος
των δεδομένων δεν είναι ποτέ απόλυτα κεντραρισμένο, |
|
| λόγω ανοχών κατά την
κατασκευή του δίσκου. |
|
| Για
να εκτελέσει επιτυχώς την αποστολή του, δηλαδή να παρακολουθεί πιστά το
ίχνος |
|
| έχοντας και την κατάλληλη
εστίαση, ο μηχανισμός laser κινείται από τρεις (3) |
|
| σερβοκινητήρες, οι οποίοι
απαιτούν την ροή ρεύματος μεγάλης διακύμανσης. |
|
| Για
την εξαγωγή των δεδομένων από το CD, χρησιμοποιείται μία υπέρυθρη δίοδος |
|
| laser για να φωτίσει το
πάχους 0.4 μικρομέτρων ίχνος των δεδομένων στο CD. |
|
| Το
ίχνος των ηχητικών δεδομένων, καθώς και δεδομένων ελέγχου στο CD είναι |
|
| κωδικοποιημένο
με μία ακολουθία «βουνών» και «κοιλάδων». |
|
| Το φως της ακτίνας laser
ανακλάται πάνω σε αυτά και την ανάκλαση αυτή δέχονται |
|
| ευαίσθητες
φωτοδίοδοι, στις οποίες δημιουργούνται ρεύματα, πολύ μικρά |
|
| συγκρινόμενα με αυτά που
κινούν τους σερβοκινητήρες. |
|
| Πολλοί πιστεύουν ότι, η ανάγνωση των δεδομένων από το CD είναι μία αμιγώς |
|
| ψηφιακή διαδικασία. |
|
| Στην πραγματικότητα, τα ρεύματα που παράγονται από τις φωτοδιόδους είναι |
|
| αναλογικά σήματα, χαμηλού
ρεύματος και υψηλής συχνότητας, τα οποία είναι |
|
| δυνατόν
να διαταραχθούν από την παρουσία των μεγάλων ρευμάτων που |
|
| απαιτούνται για την κίνηση
των σερβοκινητήρων. |
|
| Η
αποτροπή αυτής της παρεμβολής είναι υψίστης σημασίας για την διατήρηση
των |
|
| δεδομένων στην
αρχική τους μορφή, δηλαδή, χωρίς λάθη. |
|
| Η σχεδίαση, τόσο των
φωτοδιόδων όσο και των κυκλωμάτων της διάταξης της πλακέ- |
|
| τας τους, είναι κρίσιμη για
την διατήρηση ενός υψηλού λόγου σήματος προς θόρυβο. |
|
| Το
σήμα που βρίσκεται καταγεγραμμένο σε ένα CD διαβάζεται σε πραγματικό
χρόνο |
|
| και
στη περίπτωση που κάποιο τμήμα του χαθεί, δεν υπάρχει δυνατότητα |
|
| ανακατασκευής
του. |
|
| Κατά
συνέπεια, είναι ζωτικής σημασίας η διατήρηση του σήματος των φωτοδιόδων |
|
| στην μεγαλύτερη δυνατή
ακρίβεια. |
|
| Αυτή δε η διατήρηση, είναι το
καλύτερο σημείο εκκίνησης για την σχεδίαση ενός |
|
| CD player υψηλής ποιότητας. |
|
| Η Hegel έχει κάνει εκτεταμένη έρευνα για να έχει την δυνατότητα να
σχεδιάζει δικά |
|
| της servo-decoder κυκλώματα
και να εξάγει το καλύτερο δυνατό σήμα από τα CD. |
|
| Η
ικανότητα σχεδίασης άριστων τέτοιων κυκλωμάτων απαιτεί βαθιά γνώση |
|
| αναλογικών
ηλεκτρονικών χαμηλού θορύβου, ηλεκτρονικών υψηλών συχνοτήτων, |
|
| ηλεκτρονικών
επεξεργασίας σήματος και προηγμένες τεχνικές σχεδίασης πλακετών |
|
| κυκλωμάτων. |
|
| |
|
| Leema Acoustics |
|
| |
|
| Η εταιρεία Leema Acoustics [Lee-Ma(llory)] είναι το πνευματικό παιδί
των πρώην |
|
| μηχανικών του BBC, Mallory
Nichols και Lee
Taylor. |
|
| Η
εμμονή τους για την βελτίωση της αναπαραγωγής στον επαγγελματικό και στο |
|
| οικιακό περιβάλλον
συσσωρεύθηκε στη δημιουργία της Leema Acoustics το 1998. |
|
| Η ιστορία του Mallory στην ανάπτυξη και
κατασκευή 5.1 μόνιτορ συστημάτων για |
|
| στούντιο
ηχογραφήσεων, στούντιο mastering και τηλεοπτικούς οργανισμούς μαζί με |
|
| την μακρόχρονη εμπειρία του Taylor στις ηχογραφήσεις για
ταινίες, τηλεόραση, |
|
| θέατρο
και μουσική (έχοντας κερδίσει βραβεία από το British Academy of Film and |
|
| Television Arts –BAFTA- και Palme d'Or -English: Golden Palm), αναπόφευκτα |
|
| οδήγησαν στην ανάπτυξη της
τεχνολογίας ήχου. |
|
| Το 2001 κυκλοφόρησε το ηχείο
τους XEN… |
|
| Ένα μικρό μόνιτορ ηχείο με
αξεπέραστα τεχνικά και μουσικά χαρακτηριστικά! |
|
| Το ηχείο XEN σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας το λογισμικό που είχε αναπτύξει
η |
|
| LEEMA, με σημεία στη σχεδίαση που, έως
εκείνη τη στιγμή, περνούσαν |
|
| απαρατήρητα! |
|
| Αρχικά ήταν διαθέσιμο μόνο
για τους επαγγελματίες, όμως η κατασκευή ενός τέτοιου |
|
| ηχείου
-με αυτά τα απίθανα χαρακτηριστικά στον ήχο του- σύντομα έγινε
περιζήτητο |
|
| από
τους audiophiles. |
|
| Βαθμιαία εξελίχθηκε μία πλήρη
σειρά ηχείων με το …DNA του XEN. |
|
| Το
2003, έγινε ορατή η ανάγκη μίας σειράς ηλεκτρονικών που θα συνόδευαν τα |
|
| ηχεία. |
|
| Μετά από ένα έντονο
ερευνητικό και αναπτυξιακό πρόγραμμα (κατά τη διάρκεια
του |
|
| οποίου πολλά σχέδια
δοκιμάστηκαν και απορρίφθηκαν) προέκυψε η σειρά ηλεκτρονι- |
|
| κών της Leema, που περιλαμβάνει cd players, ενισχυτές, προ-ενισχυτές,
τελικούς |
|
| ενισχυτές και phono stages. |
|
| Οι συσκευές της Leema έχουν βραβευθεί, επί σειρά
ετών, σαν βέλτιστες λύσεις |
|
| -Value for Money- στην κατηγορία τους και όχι μόνο… |
|
| |
|
| ~ Ανανεώθηκε η σειρά Spectrum
από τη Leema Acoustics |
|
| |
|
| Στη σύγχρονη βιομηχανία ήχου
έχουν καταλάβει ότι ένα μηχάνημα δε φτάνει να |
|
| παίζει καλά αλλά πρέπει να
είναι και όμορφο. |
|
| |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Οι μηχανικοί του BBC και
ιδρυτές της εταιρείας Leema Acoustics, Lee Taylor |
|
| και Mallory
Nicholls, ανέθεσαν
στον John Kenny,
διάσημο για τις κατασκευές του |
|
| στη Formula
1, τη σχεδίαση και την κατασκευή για το σασί του
ολοκληρωμένου |
|
| ενισχυτή
Pulse III. |
|
| Όμως οι μηχανικοί της Leema Acoustics δε σταμάτησαν μόνο εδώ! |
|
| Φρόντισαν τον ενισχυτή Pulse III να αποτελεί ένα ιδανικό σταθμό διασκέδασης |
|
| για όλους στο σπίτι! |
|
| Εκτός
των κλασσικών αναλογικών συνδέσεων, που είναι κοινές για όλους τους |
|
| ενισχυτές, προχώρησαν μπροστά
από την εποχή τους προσθέτοντας λειτουργίες |
|
| σύγχρονες, απαραίτητες για
την εποχή που ζούμε! |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Απολογισμός:
Είσοδος, για τη γνωστή μας αναλογική πηγή, για
κεφαλές μαγνήτη |
|
| και πηνίου,
δύο ψηφιακές οπτικές
είσοδοι TOS link για
τη σύνδεση συσκευών όπως |
|
| Sony PS3, μία ψηφιακή S/PDIF για τη σύνδεση συσκευών όπως ο επίγειος ή ο |
|
| υπέργειος ψηφιακός δέκτης, ,
μία USB είσοδο για τη
σύνδεση του υπολογιστή μας, |
|
| είσοδος για συνεργασία με
ολοκληρωμένους A/V, είσοδος για τη σύνδεση ακουστικών, |
|
| είσοδος για mp3 player για την ευκολία
σύνδεσης στην πρόσοψη της συσκευής! |
|
| |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Μη σας ξεγελάει το σχήμα, δεν
πρόκειται για... δορυφορικό δέκτη! |
|
| Είναι το cd player της Leema Acoustics, Stream III. |
|
| Με ένα πραγματικά όμορφο σασί
από αλουμίνιο, με την υπογραφή του John Kenny |
|
| και την τεχνογνωσία από τους
μηχανικούς του BBC, Lee Taylor
και Mallory |
|
| Nicholls,
ισορροπεί ιδανικά με τις αισθήσεις της ακοής και της όρασης. |
|
| Εξαιρετικό σε εμφάνιση, όταν
είναι κλειστό στο έπιπλο με τα μηχανήματα μας και |
|
| ακόμα καλύτερο όταν καλείται
να αναπαράγει τα αγαπημένα μας cd. |
|
| |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Εύκολο στη χρήση, ευέλικτο
μέσω της εισόδου/εξόδου USB
για συνεργασία με τον |
|
| υπολογιστή
μας και εύκολο ανέβασμα ή αναπαραγωγή των μουσικών μας αρχείων, με |
|
| δύο εισόδους Toslink και μία S/PDIF για την εκμετάλλευση του D/A και την |
|
| αναβάθμιση άλλων πηγών όπως,
PS 3, ψηφιακοί δέκτες, media player, cd player κλπ. |
|
| Μία συσκευή που συνδυάζει τα
πάντα και κατασκευασμένη στην Αγγλία. |
|
| Τι άλλο να ζητήσει κανείς από
τη σύγχρονη βιομηχανία ήχου? |
|
| |
|
| ~ Νέο... μέλος για τη σειρά
ηχείων Leema Acoustics με την ονομασία Xeta |
|
| |
|
| Πρόκειται για μία σχεδίαση
2,5 δρόμων, bass reflex, με τα δύο εξωτερικά μεγάφωνα |
|
| να "σταματούν"
στους 500Hz και τα δύο εσωτερικά σε διάταξη ΜΤΜ να "συνεχίζουν" |
|
| έως τους 2.5kHz όπου
"αναλαμβάνει" το twetter τη συνέχεια του "ταξιδιού" έως
τους |
|
| 30kHz. |
|
| |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Με την ευαιασθησία στα 89db και την ωμική αντίσταση να
μην "πέφτει" πουθενά |
|
| κάτω από τα 6Ω, δείχνει ιδανικό
"ταίρι" για τους περισσότερους ενισχυτές. |
|
| |
|
| ~ Η
εταιρεία Leema Acoustics, παρουσίασε το προσιτό phono stage Elements. |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| Το Elements
phono, ουσιαστικά, είναι η υλοποίηση του
-προαιρετικού- phono stage που |
|
| που μπορεί να προστεθεί στο
εσωτερικό του ολοκληρωμένου ενισχυτή Tucana και του |
|
| προενισχυτή Hydra, σε μία εξωτερική συσκευή
για κάθε ενισχυτή χωρίς phono είσοδο. |
|
| |
|
| RCM Audio |
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
|
| ~ Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα για τα προϊόντα της RCM Audio και συγκεκριμένα
για |
|
|
| τον
ολοκληρωμένο της εταιρείας Bonasus, μπορείτε να έχετε στη διεύθυνση: |
|
|
| www.avmentor.gr/reviews/rcm_bonasus_0.htm |
|
|
| |
|
|
| ~ Εξαιρετικό review για τον προενισχυτής κεφαλής Sensor Prelude IC της RCM |
|
|
| από το
περιοδικό High Fidelity Πολωνίας. |
|
|
| www.highfidelity.pl/artykuly/0711/rcm.html |
|
|
| |
|
|
| ~ Εξαιρετικό review για τον προενισχυτής κεφαλής Sensor Prelude IC της RCM |
|
|
| και από το "δικό"
μας avmentor. |
|
|
| www.avmentor.gr/reviews/rcm_sensor_prelude_ic_0.htm |
|
|
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| |
|
| |
|
| |
| |
|
| |
|
| |
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
|
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
| |
| |
|
|
| |
|
|
| |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
|
| |
| |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|